Керівник: Мудрішаємо разом. Керуймо ефективно!

Як створити Громадську організацію.

Коли я почув це запитання від колишньої студентки, а нині колеги по університету я одразу вирішив написати короткий алгоритм дій. Оскільки все, що стосується діючого законодавства швидкоплинне, тому надаю саме схему дій, а деталі потрібно дізнаватись на кожному із кроків у зазначених установах. До речі це можна робити і за телефоном.
Створення ГО починається із ідеї чим буде займатись організація. Також необхідною умовою є не менше 3х однодумців, що увійдуть до складу учасників загальних установчих зборів які і будуть засновниками ГО.

На установчих зборах обов’язково мають бути затверджені Статут, обрані керівники. В Протоколі Зборів , який підписується Головою та секретарем вказуються чітко рішення щодо створення ГО, назви ГО, Статуту, обрання керівних органів.
Легалізація громадської організації відбувається або шляхом повідомлення (ви будете існувати але без печатки, рахунку в банку т.то з дещо обмеженими можливостями) або шляхом реєстрації. Для реєстрації у відділ реєстрації при міськвиконкомі або рай адміністрації повинні бути подані наступні документи:
1. Заява із нотаріально засвідченими підписами.
2. Статут у двох примірниках.
3. Протокол загальних (установчих зборів)
4. Відомості про засновників
5. Документ про сплату реєстраційного збору (для деяких ГО безкоштовно)
6. Документ про місцезнаходження організації (договір оренди або за адресою одного із засновників)
Після реєстрації у держреєстратора подаються документи в управління статистики. А саме:
1. Нотаріально посвідчене Свідоцтво про реєстрацію (яке видав вам держреєстратор)
2. Нотаріально посвідчена копія Статуту
3. Квитанція про сплату реєстраційного збору і плати за видачу довідки (можна замовляти декілька копій одразу)
4. Облікову картку заповнюєте безпосередньо в статистиці
Наступний крок – Податкова. До ДПА подаємо (не забудьте отримати статус безприбутковості):
1. Заяву
2. Нотаріально посвідчені копії Статуту і Свідоцтва про держреєстрацію
3. Довідка із статистики
4. Протокол установчих зборів
5. Відомості про засновників
6. Наказ про призначення керівника (якщо призначається виконавчий директор)
7. Наказ на призначення бухгалтера
8. Оригінал Статуту
Окрім цього. У дозвільній системі МВС отримуєте дозвіл на виготовлення печатки. Якщо у вас будуть працювати наймані особи то реєструєтесь ще у Пенсійному фонді.
Насправді процес не дуже складний, тільки трохи човниковий по часу. Щоб всіх усюди застати і подати документи, а потім таким же чином забрати. Успіхів вам і процвітання вашим НГО.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (ще не оцінили)
Loading...