Навчання PR технологіям у м. Львів
16 лютого у м. Львів відбувся відкритий тренінг на тему ««Технологія впізнаваності – як побудувати ефективний PR для неприбуткових організацій», який провів міжнародний фахівець в галузі управління неприбутковими організаціями Джад Долфін, США, який має 35 років досвіду в галузі організаційного розвитку. Він заснував місцеву організацію, що надавала соціальні послуги і був національним керівником для американської програми «Покінчимо з дитячим голодуванням» З часу перебування в Україні Джад Долфін давав неприбутковим організаціям і благодійним фондам практичні уроки з лідерства, менеджменту та зв’язків з громадскістю. Цей захід відбувся в інституті лідерства та управління Українського Католицького Університету.
Мені пощастило побувати на цьому заході завдяки голові громадської організації «Аналітичний центр розвитку міста «ЗЕОН» Миколі Орлову. За що йому дуже вдячна.
На цей захід з’їхались 15 представників громадських організацій Західної України таких як «Спільнота «Ковчег», (праця з розумово неповнолітніми людьми), ГО «Карітас України» (соціальна робота), та ін. Програма тренінгу складалась з трьох частин. Учасників тренінгу вчили, як розвивати зв’язки з громадськістю, співпрацювати з медіа, використовувати соціальні мережі у своїй роботі та засоби непрямого маркетингу.
В першій частині тренінгу ми знайомились з таким поняттям як управління неприбутковими організаціями. Їх діяльність направлена на суспільну користь, а не на отримання прибутку. У громадськості формуються певні очікування і складаються певні переконання про організацію. Тому дуже важливо, щоб громадська організація свої досягнення та роботу висвітлювала в ЗМІ. Важлива роль відводиться співпраці НУО з журналістами.
Учасники тренінгу навчились складати карту свідомості, аналізувати сильні та слабкі сторони неприбуткової організації. Як слабкі сторони перетворити на сильні, що для цього потрібно зробити.
В другій частині учасники тренінгу дізнались які є інструменти роботи з медіо. Складали тези, історії, прес-реліз. Дізнались 5 ідей, щоб зробити новину вартою висвітленню у пресі.
І на останок, дізнались що таке прес-конференція, як підготувати та провести цей захід.
Всі ці знання згодяться мені у подальшій моїй роботі і для реалізації намічених планів.
Анна Поліщук менеджер проектів ГО ЗЕОН