Керівник: Мудрішаємо разом. Керуймо ефективно!

Досвід електронного урядування у Тарнуві

тарнувТарнув є містом в південній Польщі, що розміщений на річці Бяла. Місто на правах повіту, Малопольського воєводства. Населення міста складає більше 116 тис. чоловік. Красиве та сучасне місто з сучасним підходом до розвитку. Офіційний веб-сайт міста, як і в більшості міст Польщі є досить зрозумілим та зручним у користуванні навіть не дуже умілому юзеру. Заглиблюватись у наповнення, викладення інформації про місто та життя його, я не буду, хоча оперативність та відкритість влади у цьому напрямку дуже прогресивна.

Розпочну з того, що влада максимально сприяє мешканцям міста у доступі до будь яких послуг чи інформації. Чимало роботи ведеться у цьому напрямку. Офіційний веб-сайт міста пропонує відразу кілька модулів для отримання е-послуг, як загальнодержавних, так і муніципальних. (посилання на офіційні веб-сайти та джерела)

http://www.ekarta.umt.tarnow.pl/index.php?id=102

http://www.tarnow.pl/

Особливим проектом у сфері е-урядування в місті Тарнув є так звана «City Card», що реалізується в рамках проекту під назвою (дослівно): «Платформа інтегрованих електронних послуг для мешканців Тарнува елементами карти мешканця».

Об’єктом є надання жителям Тарнува доступу до державних, муніципальних послуг в електронному вигляді. Проведено чимало роботи та й надалі продовжується впровадження інтегрованих електронних послуг, збудовано електронну платформу послуг, запущено 80 громадських пунктів доступу в Інтернет (PIAP), так звані інфокіоски, проводиться реалізація електронних карт «City Card» для жителів міста, тим самим місто збільшує чисельність міського населення, запущена інтегрована платформа з системами підрозділів міської влади.

Підготовлено каталог, платформа державних, муніципальних послуг, щоб забезпечити надання послуги в електронному вигляді використовуючи новий підхід щодо забезпечення ефективного та дієвого обслуговування мешканців міста.

 Система управління «City Card» – це сучасна система, яка полегшує контроль і нагляд за функціонуванням комунальних послуг та управління відповідно до потреб і очікувань жителів  міста.

Інтернет-портал Електронні послуги – запущений в 2012 році, сприяє безпечному доступ до багатьох державних послуг, включаючи в себе віртуального консультанта – технологічно просунутий додаток полегшує користувачам доступ до послуг на порталі. Віртуальний консультант відповість на питання, які задані на польських порталах послуг, що надаються муніципальними утвореннями, таких як TOK, ZPS, MOPS, TCK i TOSIR.

Тарнув «City Card» є іменною карткою. Карта може бути розділені на два типи: Преміум картки – призначені для осіб, які живуть в Тарнув (муніципалітет Тарнув) та Стандартна карта – призначена для осіб, які проживають за межами Тарнува.

Преміум карта має додатковий контактний інтерфейс, так що ви можете завантажувати держателів абонементів для карти з будь-якого комп’ютера. Ще одна перевага преміальних карт є можливість скористатися повною функціональністю електронних послуг на платформах послуг.

Функціональність для обох типів карт: використовуються як квиток у громадському транспорті, як електронний гаманець, як розрахункова картка (типу наша банківська картка, за допомогою картки можна проводити розрахунки, контролювати витрати за покупки в т.ч. комунальні послуги), як абонемент у бібліотеки, басейни, спортзали та інші громадсько-суспільні установи, доступ до онлайн-систем обслуговування з ідентифікаційним штрих-кодом.

Доступ до додатків і спілкування з віртуальним консультантом щодо будь-яких основних інформаційних послуг не обмежується. Інші послуги, такі як додатки, бронювання і т.д., які вимагають ідентифікації користувача доступні тільки для держателів преміальних карток. Для використання мешканець зобов’язаний увійти на платформу електронних послуг.

Преміум картка дозволяє дистанційно записатись на прийом до лікаря, отримати інформацію про наявність ліків (інтеграція медичної інформаційної системи OSOZ) бронювання квитків (басейни, спортивні зали, катки, кіно, театр, організовані культурні заходи), бронювання послуги для бізнесу, інтерактивні форми.

Ось такий один з прикладів прогресивної інновації е-урядування міста сусідньої країни.

Володимир Грушевський, ГІЦ м.Кузнецовськ

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 голос (а, ів), середній бал: 5,00 із 5)
Loading...